Saturday, October 1, 2011

Bila si DIA merajuk , Hati kecil ne pun Merajuk

waaAaaaaaaaa.....aku merajuk, terasa hati!!

hurmmm merajuk dengan orang yang aku sayang plak tu.....

ape citerr nie derrr??? T__T

tapi aku rasa benda tu membuatkan hati kecil aku nie kecewa, sedih, wuwuw
               dan macam-macam lagilah. .ermm normal la kan rasa macam nie..
aku pon tak tau nak wat apa apa dah nie. .

sebabnyaa. .haa meh sini nak cerita

mesej dari si DIA

. .apa erti kehidupan mempunyai TEMAN TERSAYANG..mcmne agaknya.?
masa sunyi takde org teman,masa tak sunyi pn org pun tak teman,
masa hepy takde org nak teman,masa sedih pun takde org nak teman
masa tenang org org tak tenang
masa tak celaru org yg di harapkan langsung tak pedulikan


motif
tak reply mesej DIA


aty kecil ne terasa =,=
dia tak tau yang kita sayanggggg sgt2 kat dia =( bkn nk abaikan pon
masing masing busy ,aku ngan keja & dia ngan study

 ok akan buat yang terbaik ,pasne akan selalu menjaga
hatiMu dan akan sentiasa d belakang mu :)

tapi papon tanx awak sebab selalu bersabar
gan saya yg kuat mejok neh =(. .saya hargai sangat2 =)
semoga lepas neh hubungan kita makin ary , makin bertambah sayang <3
dan makin kukuh.
AMINN :)





Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment