Wednesday, October 5, 2011

. .Aku hanya GADIS kampung , Asal dari kampung. .:)

Assalamualaikum :)


Asalnya aku dari kg segaliud ,sandakan. .
dah alamat aku tu ada KG ,so asal usul aku neh
memang tak boleh lari dari hakikat yang sebenar la 
bro ,walaupon aku bukan dilahirkan d kG. .teehee


Alhamdulillah ,aku bersyukur sangat2 berasal dari kg.
suasana kg yang aman ,penduduk yang ramah ,suka 
bekerjasama dan semua kemudahan ada ,masjid ,sekolah
kedai dan sebagainya~

tp ! ada tapi neh
~klinik~
yalah klinik tu kan penting ,kan kan =)
tapi insyaALLAH tak lama lagi ada lah tu yayy !
tapi siyes derr..walaupon menjadi gadis kG neh teda pa yang 
menyulitkan mungkin ada yang kata gadis kg ney kolot laa
ohh etu sume not true ok !

aku lagi suka hidup cara macam neh simple2 jek nampak
cool macam tuh. .err. .papon kesederhanaan tu lebih penting 
derr. .


till then 
byee !




p/s  aku tetap aku~hargailah hidup anda. .


No comments:

Post a Comment